تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

از چه ماشين هايي براي باربري استفاده كنيم؟
در اين مقاله به معرفي يكي از ماشين ها براي باربري هاي مختلف به اسم خاور سخن خواهيم گفت. اول از هرچيزي بايد بدانيد كه براي هرنوع بار و نسبت به انداره, قيمت حمل بار, ابعاد, نوع كالا و حساسيت كالا يا مسافتي كه قرار است جابجايي بار انجام شود يك ماشين باربري مناسب به آن استفاده ميشود.
خاور:
همانطور كه ميدونيد آلمان از قديم يكي از پيشرفته ترين و اولين كشور ها در صنعت خودرو سازي است. دومين شركت موفق خودروسازي در آلمان بعد شركت مرسدس بنز شركت خاور بود كه زير نظر همين شركت مشغول به فعاليت بود. ميتوان گفت كه اين نوع كاميون ها به علت جسه و امكانات خود براي باربري درون شهري و بيرون شهري بسيار مناسب بودند.
خاور 608,808 و 813 اولين خارور هايي بودند كه وارد ايران شدند. در سال 1956 كاميوني توليد شد با نام LP 608 توسط مرسدس بنز توليد و روانه بازار شد كه مردم آن زمان آن را به عنوان كاميون هاي مكعبي خطاب ميكردند. اما در ايران به نام خاور مشهور شده بود.
گروه صنعتي ايران خودرو ديزل كه آن زمان به نام گروه صنعتي خاور مشهور بودند بازار فروش خاور در ايران را به رونق انداختند.
مشخصات خاور:
خاور 608 با خاور 808 تفاوت آنچناني ندارند فقط كمي تفاوت در ظاهر و قدرت موتور با يكديگر دارند. خاور بنز 608 در مدل 314OM داراي 110 اسب بخار در 2800 دور در دقيقه قدرت موتور است. حداكثر گشتاور آن 340 نيوتن متر در 2000–1400مي‌باشد و برخورداري از استاندارد هاي جهاني يورو  نيز هستند. وزن خالص  تن و مدل  دنده ايي است.
مشخصات خاور 813:
اين نوع خاور قديي ترين و نخستين خاور موجود در ايران است. 130 اسب بخار قدرت دارد و با چون سرعت كمي دارند نسبت به قيمت مقرون به صرفه هستند و ميتوان با آنها درآمد خوبي داشت.
فوسو:
كشور ژاپن كماكان در صنعت خودرو سازي رو به جلو و پيشرفت است. در سال 1932 شركتي به نام فوسو كه برگرفته از نام قديمي كشور ژاپن است براي پيوستن به صنعت حمل و نقل خط توليد خود را راه انداخت و ماشين هايي براي باربري ساخت. فوسو با دارا بودن كاميون هاي سبك و سنگين براي باربري درون شهري و حمل و نقل بيرون شهري استفاده ميشود.
فوسو 8 تن:
كامينت فوسو متعلق به شركت ميتسوبيشي ژاپن است كه از نظر محبوبيت و قدرت در جايگاه چهارمين شركت خودرو سازي جهان است. از اين كاميون براي انواع و اقسام باربري استفاده ميشود زيرا به علت كم خرج بودن و داراي مقاومت بالايي است. از سال 2007 به بعد شركت فيات موتور اين نوع كاميونت را تامين ميكند. 
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: